Over

Ina Mensink startte in 2011 Ina Mensink @ Work administratieve dienstverlening. Ze heeft daarvoor 20 jaar in loondienst gewerkt, zowel in de accountancy als in het bedrijfsleven. Ze heeft een studie bedrijfseconomie gevolgd en het diploma SPD behaald. Recentelijk heeft ze de HBO-module Huwelijks-, vermogens- en erfrecht afgerond. Als belastingconsulent bezoekt zij regelmatig de informatiebijeenkomsten die de Belastingdienst organiseert om haar achterban te informeren over de actuele ontwikkelingen.

Boekhouden doe ik met veel plezier. Het ordenen van gegevens, het op accurate wijze regelen van zaken zit in mijn DNA, je moet het leuk vinden. Ondernemers zijn vaak zo druk met hun dagelijkse beslommeringen, dat ze niet genoeg tijd hebben om de financiele administratie goed op orde te maken. Als er inzicht en overzicht is, dan kunnen de juiste beslissingen worden genomen. Ik heb een brede ervaring met verschillende boekhoudpakketten, ben nauwkeuring en bied een aantrekkelijk tarief. Ik sta er overigens niet alleen voor, ik heb de beschikking aan een uitgebreid netwerk van experts. Mocht ik advies nodig hebben, dan is dat geen enkel probleem. Ik vind dat een prettige gedachte. 

– Ina Mensink

 

Ik vind Ina Mensink een goede rechterhand van de ondernemer. Zij heeft een gedegen aanpak, denkt mee en kijkt verder dan alleen de administratie.

– Ruud Vos, directeur Interaction | Next BV

 

Kennis van zaken, punctualiteit, betrouwbaarheid, bereikbaarheid en goede samenwerking kenmerken de dienstverlening van Ina Mensink.

– Anja Scholten en Rianne Strokap, maten Het ErgotherapieTeam.

 

Ina Mensink verzorgt de financiële administratie voor de Muziekschool. Betrouwbaar en efficiënt, behulpzaam en coöperatief. We zijn er blij mee en kunnen haar van harte aanbevelen!

– Dick Sanderman, directeur Muziekschool Rijssen